Coronavirus

Update Coronavirus

Laatste update: 02/04/2020

Conform met de genomen maatregelen voor het indijken van het coronavirus (Covid-19) is de showroom gesloten t.e.m. 19 april.

U kan ons nog wel via e-mail contacteren op info@hanolux.be of via onze contactpagina.
Wij proberen u met onze verkleinde bezetting zo snel mogelijk verder te helpen met al uw vragen omtrent verkoop, levering en service.

Alvast bedankt voor uw begrip en zorg goed voor elkaar.

het Hanolux-team

Veelgestelde vragen

Hoe lang is jullie showroom gesloten?

Conform met de genomen maatregelen op federaal vlak is onze showroom gesloten t.e.m. 19 april, wij houden de situatie nauwlettend in het oog en informeren u als deze zou veranderen.

Kan ik jullie verkoopteam nog contacteren?

Ons verkoopteam kan u nog steeds te woord staan i.v.m. met alle commerciële vragen, u kan ze contacteren via info@hanolux.be.
Ook kan u nog steeds bestellingen plaatsen.

Wij zorgen ervoor dat eender welke bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd conform met de nieuwe maatregelen.

Ons team helpt u graag verder via e-mail, telefoon, facetime/skype.

Kan ik nog op de webshop bestellen?

Ja, onze webshop blijft open en de pakketten worden nog steeds verstuurd.
U kan hier steeds terecht voor onderhoudsproducten voor uw spa en een selectie van onze terrasverwarming, barbecues, etc.

Leveren jullie nog goederen?

Wij leveren goederen uit die conform zijn met de nieuwste maatregelen,  dus volgens de regels van de e-commerce is altijd mogelijk.

Andere leveringen worden per situatie geëvalueerd om de veiligheid van onze klanten en medewerkers te garanderen.
Aarzel niet om ons te contacteren i.v.m. vragen.

Ik wil mijn tuin thuis klaarmaken voor de zomer, kan dit?

Momenteel zijn er nog geen problemen i.v.m. onze leveranciers om onze producten nu of tegen de lente/zomer uit te leveren.

U kan zich alvast laten inspireren door onze website en sociale media kanalen zoals facebook & Instagram.
Wilt u advies op afstand?

Onze verkoopteam staat nog steeds paraat en helpt u graag verder via e-mail, telefoon & facetime/skype.

Kan ik nog terecht voor service?

Onze servicemedewerkers staan nog steeds paraat voor u en zullen u zoveel mogelijk op afstand verder te helpen.
Conform met de wetgeving, mogen onze techniekers enkel nog huisbezoeken plegen als de situatie zeer urgent is.

Meer vragen?

Vond u niet meteen een antwoord op uw vraag?
Wij staan u graag te woord via info@hanolux.be

CONTACT